ارزیابی 6 ماهه عملکرد پالایش گاز هویزه خلیج‌فارس آغاز شد

به گزارش پایگاه خبری واژه‌ها به نقل از روابط‌عمومی شرکت پالایش گاز هویزه خلیج‌فارس، این ارزیابی بر اساس مدل مدیریت عملکرد و توسعه قابلیت‌های گروه (PCSR) انجام می‌شود. رییس تیم ارزیابی در مراسم افتتاحیه با تأکید بر رویکرد مشارکتی این فرایند گفت: این ارزیابی باید به‌عنوان ابزاری برای حل مسیله و ارتقای سیستم‌ها و فرهنگ سازمانی […]

به گزارش پایگاه خبری واژه‌ها به نقل از روابط‌عمومی شرکت پالایش گاز هویزه خلیج‌فارس، این ارزیابی بر اساس مدل مدیریت عملکرد و توسعه قابلیت‌های گروه (PCSR) انجام می‌شود.

رییس تیم ارزیابی در مراسم افتتاحیه با تأکید بر رویکرد مشارکتی این فرایند گفت: این ارزیابی باید به‌عنوان ابزاری برای حل مسیله و ارتقای سیستم‌ها و فرهنگ سازمانی دیده شود، نه صرفاً ارزیابی افراد.

او افزود که تمرکز اصلی تیم ارزیابی بر شناسایی فرصت‌های بهبود و افزایش اثربخشی سازمانی است و تصریح کرد: ما به دنبال مشارکت حداکثری همکاران در ارایه مستندات و تجربه‌ها هستیم. هرگونه اطلاعات محرمانه‌ای که در فرآیند ارزیابی ارایه شود، با رعایت کامل اصول محرمانگی حفظ خواهد شد.

به گفته وی، این ارزیابی که طی سه روز انجام می‌شود، بخشی از چرخه مستمر توسعه و یادگیری در گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس است.

رییس تیم ارزیابی همچنین تأکید کرد که نتایج هر دوره، مبنای برنامه‌های بهبود در دوره‌های بعدی قرار خواهد گرفت و هدف نهایی، ارتقای عملکرد کل سیستم است، نه صرفاً کسب امتیاز.

شایان ذکر است ارزیابی عملکرد شش‌ماهه شرکت‌های زیرمجموعه گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس به‌طور منظم برگزار می‌شود و نتایج آن در سیاست‌گذاری‌های آتی و تعیین شاخص‌های توسعه سازمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد .