احمد شریف مدیرعامل گروه ملی صنعتی فولاد ایران شد

به گزارش پایگاه خبری واژه‌ها ، طی جلسه ای در عصرگاه دوشنبه مورخ ۲۰ بهمن ۱۴۰۴ با حضور اعضای هیات مدیره گروه ملی صنعتی فولاد ایران و نمایندگان بانک ملی ایران، در دفتر تهران شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران برگزار گردید. در این جلسه آقای احمد شریف به عنوان مدیر عامل جدید گروه ملی […]

به گزارش پایگاه خبری واژه‌ها ، طی جلسه ای در عصرگاه دوشنبه مورخ ۲۰ بهمن ۱۴۰۴ با حضور اعضای هیات مدیره گروه ملی صنعتی فولاد ایران و نمایندگان بانک ملی ایران، در دفتر تهران شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران برگزار گردید.

در این جلسه آقای احمد شریف به عنوان مدیر عامل جدید گروه ملی صنعتی فولاد ایران معرفی شدند و از خدمات آقای مصطفی اسکندری در طول مدت تصدی مسیولیت به عنوان مدیر عامل تقدیر به عمل آمد.

خاطر نشان می سازد اقای دکتر شریف در رزومه کاری خود نایب رییس هیات مدیره و قایم مقامی گروه ملی صنعتی فولاد ایران را دارد.