شركت لوله‌سازی اهواز نمایشگاه را با اقتدار به پایان رساند؛ امضای قرارداد ساخت و پوشش خط لوله ۳۶ اینچ سربیشه – نهبندان در روز پایانی نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ۱۴۰۴

به گزارش پایگاه خبری واژه‌ه، مهندس محمدرضا دانیاری، مدیرعامل شرکت لوله‌سازی اهواز، به عنوان امضاکننده این قرارداد در مراسم حضور داشت. مهندس دانیاری که از زمان تصدی مسیولیت مدیریت عامل این شرکت، نگاه ویژه‌ای به پروژه‌های ملی و استراتژیک در حوزه انرژی داشته است، نقشی کلیدی در جهت‌گیری هوشمندانه شرکت به سوی پروژه‌هایی ایفا کرده که […]

به گزارش پایگاه خبری واژه‌ه، مهندس محمدرضا دانیاری، مدیرعامل شرکت لوله‌سازی اهواز، به عنوان امضاکننده این قرارداد در مراسم حضور داشت. مهندس دانیاری که از زمان تصدی مسیولیت مدیریت عامل این شرکت، نگاه ویژه‌ای به پروژه‌های ملی و استراتژیک در حوزه انرژی داشته است، نقشی کلیدی در جهت‌گیری هوشمندانه شرکت به سوی پروژه‌هایی ایفا کرده که مستقیماً با رفاه و آسایش مردم گره خورده‌اند.

مراسم امضای قرارداد با حضور دکتر سید محمدرضا موالی‌زاده، استاندار خوزستان، و سید محسن موسوی، نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون، جلوه‌ای خاص یافت. همچنین دکتر رمضانعلی سنگدوینی، رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم گرگان، مهندس میرزایی، مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران و مهندس سرپاک، عضو هییت مدیره این شرکت نیز در این لحظات باشکوه حضور داشتند.

این مراسم، شور و هیجانی مضاعف را در غرفه شرکت لوله‌سازی اهواز ایجاد کرد و بار دیگر توانمندی صنعت بومی کشور در اجرای پروژه‌های کلان انتقال گاز را به نمایش گذاشت.

نمایشگاه بیست‌ونهم در حالی به پایان رسید که شرکت لوله‌سازی اهواز با حضور درخشان در تمامی روزهای برگزاری، جایگاه راهبردی خود را در زنجیره تأمین و توسعه صنعت نفت و گاز کشور تثبیت کرد و با امضای این قرارداد کلیدی، گام بلند دیگری در مسیر توسعه زیرساخت‌های حیاتی کشور برداشت.